برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محمدی راد:صابر را با دفاع عالی از کار انداختیم|همه بازیکنان پر فروغ ظاهر شدند

  • کد خبر: ۸۷۶۲۷
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
محمدی راد:صابر را با دفاع عالی از کار انداختیم|همه بازیکنان پر فروغ ظاهر شدند
تیم والیبال سپاهان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی بر شهرداری ارومیه گفت: آنالیز خوبی به عمل آورده بودیم و با شناخت کافی از بازیکنان تیم شهرداری ارومیه پای به میدان گذاشتیم و در روزی که همه بازیکنانم پرفروغ ظاهر شدند و در تمام پست‌ها عالی عمل کردند به پیروزی رسیدیم.
او در ادامه گفت: ابتدا صابر کاظمی پشت خط زن این تیم را با دفاع‌های عالی تک تک شاگردانم از کار انداختیم، تمرکز را از شاگردان آقای تندروان گرفتیم و با ارائه یک بازی منسجم و گروهی موفق شدیم سه امتیاز این بازی را به خود اختصاص دهیم.
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان افزود: صرف نظر از برد خوشحالم که بچه‌ها تاکتیک‌های ارائه شده را خوب به اجرا در آوردند و بازی زیبا و مقتدرانه‌ای را به نمایش گذاشتند.
او با رضایت کامل از نحوه بازی شاگردانش، به شش برد متوالی اشاره کرد و گفت: امیدوارم این روند تداوم داشته باشد و در هفته بعد هم شاهد پیروزی تیمم باشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->